Украина в тренде

01.06.2015 , , grande
thumb-ukr

Этническая фотосессия от Ruta.

Бренд Ruta и одноименный бутик появились около года назад и уже приобрели достаточно поклонников. Украинский этностиль сегодня переживает возрождение, поэтому поиски оригинальных лекал и аутентичных орнаментов вышивки мастерами бренда выглядят вполне в духе времени.

Ruta использует натуральные материалы, например, лен и шелк; старинные и стилизованные узоры, вышитые гладью и крестиком, с украшениями из бисера. Благодаря мастерству дизайнеров, бренду удается не просто воссоздавать, но и адаптировать многовековое культурное наследие. В результате получаются кутюрные по качеству исполнения вещи, которые выглядят вполне современно и уместно на улицах города, но в то же время несут сакральный смысл в каждом стежке продуманного узора.

В первом номере журнала Grande мы публикуем фотосессию, сделанную совместно с Андреем Казановским и брендом Ruta, которая получила название «Червоним і чорним». В процессе съемки участники делились с нами ощущениями от примерки национальной одежды и, в качестве эксперимента, делали это по-украински.

Оксана Бондаренко, создатель бренда Ruta

— Коли я одягаю вишиванку, мене охоплює радість, тому що я усвідомлюю себе українкою. Ця частина нашої історії передається з покоління в покоління. Долучившись, відчуваєш себе ближче до свого народу та своїх традицій.

Мария Алиман, модель:
— Вишиванка нагадує нам про те, хто ми є і де наші витоки. Бути українцем зараз не престижно. Хоча бути євреєм колись також було не вигідно. Але євреї змінили ситуацію, а отже зможемо і ми.

Андрeй Князев, модель:

— Бути українцем для мене означає любити свій край, мову. Вміти шанувати те, чому навчали нас батьки і прадіди. Я впевнений, що патріотизм – це вміння не зрікатися своєї рідної землі, незважаючи ні на що.

Екатерина Рой, модель:

— Патріотизм — це почуття, яке надихає нас любити, оберігати, захищати свою Україну і боротися за незалежність свого народу.

Андрей Казановский, фотограф:

— Вишиванка несе зв’язок поколінь крізь століття. У ній закладена позитивна енергія та інформація про місце народження власника, бо орнаменти у різних регіонах країни не однакові… Пострадянський простір втратив традицію носити національний одяг, хоча у багатьох країнах, наприклад, у Китаї, Індії чи Японії, з повагою ставляться до своєї культури та щоденно вдягають національний стрій як данину традиції.

 

 

 

comments powered by HyperComments